Recent Posts

Legújabb :
Home » , » Nyárértékelés

Nyárértékelés

Rate it :

Sajnos elment ez a nyár is, és két nap múlva jön az ősz, az iskola. Még ezelőtt szeretném megragadni az alkalmat, hogy értékeljem ezt a nyarat. Szerencsére idén nem töltöttem annyi időt sorozatozással, és több időt töltöttem a szabadban, a barátaimmal, de emellett is volt időm megnézni egy-egy évadot, könyveket olvasni, filmeket nézni és zenét hallgatni. Ezekben a kategóriákban, a tovább mögött, értékelném a nyarat.

A NYÁR LEGJOBB FILMJE...
A Beavatott (Divergent)
Nem néztem annyira sok filmet, és igaz, hogy a Beavatott még tavaszi, de én még csak most jutottam el idáig, és nagyon tetszett. Annyira, hogy egyfajta olvasási-lázat indított el nálam, kezdve a könyvvel, ami alapján készült a film. Nagyon várom már a márciust, amikor is megjelenik a trilógia második rése filmen, remélem addig a könyveket elolvasom, bár így már nem lesz újdonság annyira.

A NYÁR LEGJOBB DALA...
Ariana Grande & Nicki Minaj & Jessie J: Bang Bang
Már írtam a dalról, nagyon megszerettem, a klip nemrég jött ki hozzá, az is nagyon ütős, nem sokára kihagyom. Igazi nyári sláger, kevés tartalommal, fülbemászó, és három remek női előadótól.

A NYÁR LEGJOBB ÚJ SOROZATA...
Young & Hungry
Jó, ez egy kicsit csalóka, ugyanis csak két újoncot próbáltam be idén nyáron, ezt, meg a Chasing Life-t, de a Young & Hungry nagyon jó kikapcsolódást nyújt, remek párosítás az ABC Family többi szitkomjaival, a Baby Daddyvel és a Melissa & Joey-val.

A NYÁR LEGJOBB SOROZATÉVADA...
Once Upon a Time
Itt is csalok, keveset néztem, de olyan kellemes szórakozást nyújtott az OUaT, és annyira jó volt látni, hogy a sorozat a második évad után egy kicsit helyrerázódott, hogy megérdemli a helyet a listán. És szeptember végén jön a Jégvarázs...

A NYÁR LEGJOBB KÖNYVE...
Tizenhárom okom volt
Itt nagy gondban voltam, ugyanis a kevés könyvet, amit a nyáron olvastam, nagyon megszerettem. A 13 okom volt azért nyerte végül a kategóriát, mert nagyon fontos a jelentése és az üzenete, és tényleg nagyon szép regény, mindenkinek ajánlom.

És, nektek hogy sikerült a nyaratok?:)
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose