Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , , » 2014/15: Selfie

2014/15: Selfie

Rate it :
Az A to Z után a Selfie első része is kikerült. Az ABC új sorozata Eliza Dooley-t követi nyomon, aki igazi médiasztár, több ezer követője van Instagramon. De ez nem volt mindig így, régebben elég csúnyácska lány volt, viszont már ezt sikerült levetkőznie, és a kedvességet is hátrahagyta. Azonban egy munkahelyi úton eléggé cikis helyzetbe kerül, és senki nem siet segítségére. Ekkor dönti el, hogy változtat, és megkéri egyik munkatársát, hogy faragjon kedves embert belőle. A műsor erről a folyamatról fog szólni.
Az első percekben nem igazán jött be a Selfie által szállított humor, de miután összeállt a két főszereplő, már sokkal jobban bejött az egész, igaz, akkor se nagyon röhögtem fel, inkább csak mosolyogtam. Remélem, az elején látott undorító-dolog-történt-nevessünk-dolog nem fog folytatódni a többi részben, mert én abból nem kérek, de ha azt a vonalat viszik, amit a végén láttunk, az már sokkal szimpatikusabb.
Eliza karakterét nem sikerült megszeretnem, de gondolom ez nem is volt cél, majd amikor már valamikor, esetleg szimpatikusabb lesz, akkor tudom megszeretni, bár, amikor a szomszédjával és a könyv klubbal volt, egész aranyos és jófej lánynak tűnt.

Az epizód lezárása nagyon tetszett, meg a két főhős közös jeleneteit is nagyon bírtam, meg van közöttük a kémia, pár remélem nem lesz köztük később több, mint barátság, az úgy nem lenne az igazi. Mindenesetre a férfi főszereplő, Henry sokkal szerethetőbb és szimpatikusabb, mint Eliza, akárcsak a munkahelyen a recepciós, Charmonique.
A sorozat stílusa amúgy nagyon bejön, ez az Instagramos-képmutogatós dolog, és az egész sztori nagyon ötletes, de nem tudom mennyire fogják odakint szeretni, mert én ettől a résztől nem lettem nagy rajongó. Egyelőre olyan 6/10, nem hiszem, hogy folytatnám a közeljövőben, de ki tudja. Ha nagy a visszhang a premier után, jó értelemben, akkor gondolom folytatom, de akkor sem biztos. Nagyon kíváncsi vagyok a fogadtatására, érdekes az ötlet, azt meg kell hagyni.

Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose