Recent Posts

Legújabb :
Home » , , » The Selection: úton a folyatás

The Selection: úton a folyatás

Rate it :
Szombaton írtam nektek A Párválasztó-trilógia első könyvéről, de már a többi kettőt is elolvastam, valamikor kikerül Az Elitről és Az Igaziról is a véleményem. Viszont már nem trilógiáról kell beszélni, ugyanis az írónő, Kiera Cass bejelentette, hogy jövőre, 2015 májusában érkezik a folytatás, Az Örökös címmel (vagyis magyar cím még nincs, de mivel az angolban The Heir a cím, így gondolom ez lesz), és 2016-ban pedig egy ötödik könyv kerül a boltokban, aminek még nincs címe. Ezen kívül érkeznek új Párválasztó történetek is A herceg és A palotaőr mellé (ezt még nem olvastam) december 2-án jön A királynő, ami a trilógia előtt játszódik, és az előző párválasztót írja le a későbbi győztes, Amberly szemszögéből. Ezután érkezik A Kedvenc, szintén egy Párválasztó történet, és ez a két novella ugyanúgy fog megjelenni, mint A Herceg és a Palotaőr 2015 elején.
Annyiból örülök a hírnek, hogy nagyon szerettem a trilógiát, és kíváncsi vagyok Maxon és America jövőjére, viszont remélem, hogy nem csak kínból írt könyveke,t hanem ugyanolyan minőségűeket kapunk, mint az első három esetében.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose