Recent Posts

Legújabb :
Home » , , » Elindult A Konyhafőnök!

Elindult A Konyhafőnök!

Rate it :
Az RTL Klub idén ősszel több nagy dobással is jelentkezik, az egyik ilyen A Konyhafőnök című "tehetségkutató", amiben elvileg hobbi szakácsok mérkőznek meg egymással. A műsor tegnap indult, és bár a premierről lemaradtam, az RTL Moston újranéztem, szóval most már képben vagyok.
Alapvetően a műsor atmoszférája, a versenyzők, a zsűri, és maga az alapkoncepció szimpatikus volt. Sikerült megkedveltetni velem a zsűrit és a versenyzőket egyaránt, kedvencem is van, és ahogy tudom, követem a műsort

Viszont. Rengeteg dolog van, ami nem tetszett. Eddig igyekeztem ezekről nem nagyon szót ejteni, most viszont ki tudom adni magamból. Először is. Hobbi szakácsokról van szó. Oké, Konyhafőnököt keresnek, de Istenem, az elvileg épp, hogy a konyhából a műsorba került szakácsok hogy a fenébe tudják utánozni a sztárséf szuffléját, úgy, hogy valaki még nem is evett életében olyat? És egy kis háziasszony, akinek a kedvenc ételét kellett elkészítenie, miért egy tök bonyolult dolgok csinált?
Az se nagyon tetszett, hogy a sztárséf hogy kiosztotta a versenyzőket. Az időre elkészítés még elmegy, de inkább minden részben lehetne egy kis tippmutogatás, amit aznap alkalmazniuk kellene, nem egy ilyen "ide jöttél, szóval tudnod kell"-dolog. Gondolom, ő se egyből így kezdte az egészet. Valószínű, hogy a csatornától kapta az utasítást, hogy szigorúnak kell lennie, de ezt akkor sem érzem fairnek.

A versenyzőket se nagyon mutatták be, kettőre tértek ki, egyiknél jöttek a szegény családi háttérrel, amit azért nem érzek fairnek, merthogy a többiekről semmit nem tudunk, de őt már sajnálnunk kellene.
A formátumról nem nagyon tudok mit mondani először azt hittem, hogy az lesz, hogy minden héten megismerünk egy hatos csoportot, és péntekre marad 1, aki majd egy döntő hétben lesz benne, mint mondjuk a Pókerarcban, de nem, holnap már új séf-jelöltet köszöntünk, ami fura lesz, hisz, ahogy már írtam, még a mostaniakat sem ismerjük. Mindenesetre maradok, egyelőre, mert tetszett az egész, remélem a hibákat idővel korrigálják. 
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose