Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Pretty Little Liars: Megvolt a 100.rész

Pretty Little Liars: Megvolt a 100.rész

Rate it :
Fogalmam sincs miért kezdtem el nézni az epizódot. Már egy hónapja nem néztem Pretty Little Liarst, nem értem miért most jött meg a kedvem hozzá. Aztán, amikor bekapcsoltam a részt, már láttam lelki szemeim előtt, hogy most nagyon rossz dolgokat fogok itt írni a sorozatról, de valahogy nem érzem azt, hogy ezt kellene tennem. Nem volt annyira különleges ez az epizód, de nekem bejött, annak ellenére, hogy az előző részek nagyon nem. Spoileresen folytatom.


Szóval, az epizód arra épült, hogy Alison visszament a suliba. Az előző részekben gyengének éreztem Sasha Pieterset, de most elég jól hozta Alit, nagyon tetszett az a jelenet, amikor végig sétál a suli előtt, a lányok meg várják a végén. A Monával közös jelenetében is nagyon szerettem mindkettejüket, nagyon intenzív volt a jelenet, bár nem értem, miét hallgatta el azt, hogy visszapofozott, felesleges konfliktust szült.
És ha már Ali, akkor újra összehozták Emilyvel, ami vicces, mert pont a rész elején gondolkoztam azon, hogy vajon összefogják-e őket hozni, és íme, láss csodát. Elég fura a páros, valahogy a visszatekintésekben jobbak voltak, és még meg kell szokni az új felállást.

Hannah részegen nagyon nem tetszett, szerintem Ashley Benson elég rosszul is hozta a figurát. Caleb visszatérésének viszont örülök, remélem jól fogják használni a karaktert a továbbiakban, és jól áll neki ez az új haj is, sokkal jobb a hosszúnál. Elég sokat elárul, hogy az egy mondat, amiben Caleb szerepel, ezt írja le.
Aria újra Ezrával van, ami azét fura, mert pont most, a 100. rész alatt gondolkoztam, hogy mennyit változtak a karakterek, és végülis Aria az egyetlen, aki az első részben és a 100-ban is ugyanazzal a sráccal van. Persze, voltak kisebb-nagyobb kitekintések, de végül mindig Ezrához tért vissza, jót tenne egy kis vérfrissítés neki.

Spencer ezúttal családi balhét kapott, ami egyre jobban kezd érdekessé válni, kíváncsi vagyok, mikor fog kiderülni a vége, meddig húzzák el, és vajon tényleg Melissa és Mr. Hastings a gyilkosok. A sorozatot ismerve amúgy kétlem, hányszor játszották el, hogy tudjuk ki A, és mégse.

Na, és akkor A. Visszatért. És nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak. Elég hatásos volt a belépője, és ha marad ennek a résznek a színvonala, akkor oké, elmegy, viszont annyira lerágott csont már ez az egész, bár esetleg így, hogy már 5-en vannak, egy ideig még érdekes lesz, de valószínűleg ezt az A-t is elhúzzák a végtelenségig.
Jennáék csapatát még meg kell említeni, kíváncsi vagyok mit tervelnek, és, hogy ők állnak-e az egész mögött, bár az utolsó, A-költözik jelenetet tekintve elég valószínű, de ki tudja, mennyi meglepetést okozott már nekik a PLL?
 Összességében örülök, hogy megnéztem az epizódot, nem nagyon csalódtam. A régi hangulat nem tért vissza, de attól még elég jó volt, szerintem. De cseppet sem volt különleges, ami azért furcsa, hisz elég kultikus epizódot értünk el. Olyan 7/10 körül van.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose