Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Pilotkritika: The Crazy Ones (RIP Robin Williams)

Pilotkritika: The Crazy Ones (RIP Robin Williams)

Rate it :
 Sose voltam egy nagy Sarah Michelle Gellar rajongó, se Robin Williams, szóval, nem nagyon izgatott a The Crazy Ones, de azért el akartam kezdeni, kíváncsi voltam a végeredményre. Sokáig halogattam, de azt hiszem a végső löketet Robin Williams halálhíre adta meg hozzá. Nem nagyon kellett csalódnom, de annyira lázba se jöttem az első epizód láttán. A sorozatban Sarah és Robin apa-lánya párost alakít (gondolom ki lehet találni, melyik kicsoda) és ők egy reklámcéget vezetnek. Pár egyéb dolgozók is jelen van a sztoriban, de ők akármennyire szimpatikusak, egyedül csak az asszisztensnő, Lauren maradt meg bennem.

Az első rész sztorija szerint a McDonald's ki akarja rúgni a céget, azért, hogy ezt megakadályozzák, egy reklámdalhoz egy nap alatt kell szerezniük egy nagy nevet. A legtöbb énekesnő ugye elfoglalt, végül Kelly Clarkson marad, de őt is nagyon kell győzködni, hogy belemenjen. Kelly szerepeltetésének nagyon örülök, jó ötlet volt valami ismert nevet hozni, ő pedig remek választás, főleg, hogy még énekelt is. A McDonald's is jó ötlet volt,  így sokkal közelebbinek érezzük a sorozatot.
A poénok annyira nem jöttek be, egyiktől se fogtam a hasam, a maximum, amit kiváltott belőlem, az a mosolygás volt, de egykamerás szitkomként nálam hátrányból is indul, szóval ez is "nagy teljesítmény"-nek mondható már nálam.

Ami viszont pozitívum, hogy Robin Williamsből nem kaptunk sokat, úgy engem néha zavarni szokott, de ebben a mennyiségben (jó, kivéve az első jeleneteit) egész tűrhető volt, nem volt gondom vele.
Sarah Michelle Gellar sem volt rossz, bár vele alapból sincs bajom, csak szimplán a Buffy annyira nem tetszett, a Ringerbe pedig bele se kezdtem, de itt elég szimpatikus és aranyos volt, jó választás volt a szerepre. Vagy eleve hozzáírták?

Ez viszont eléggé kevés ahhoz, hogy beleszeressek a sorozatba. Közel sem volt rossz, olyan 6/10, de egyáltalán nem fogott meg, egy kicsit se, nem éreztem azt, hogy én ezt most megnézem. Pedig Ashley Tisdale szerepel egy későbbi részben, és arra kíváncsi lennék. Igazából a The Crazy Ones nálam most középen lebeg, fogalmam sincs, mi legyen vele. Gondolom majd a jövőben eldől, de mivel nem lesz második évad, ezért nem kell sietnem se, hogy esetlegesen beérjem a premierre.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose