Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Pilot: True Jackson

Pilot: True Jackson

Rate it :

Annak idején a True Jackson című Nickelodeon sorozatot nagyon szerettem, és nagyon sajnáltam, hogy az epizódok nehezen fellelhetők, most is kincsként őrzöm, mert sikerült megszereznem, aminek nagyon örülök. A sorozat True Jackson életét követi nyomon, aki a gimi mellett egy divatcég alelnöke is egyben, és a munkahelyén is helyt kell állnia, ami nem kis feladat.

A Pilotot még sosem láttam, szóval ez új volt nekem, és nagyon tetszett,mindig szeretem így visszanézni az első epizódokat, hisz az évek során rengeteget változik, sőt, akár már a második részben is sok változás fellelhető, például az első részben Amandának vannak barátai, míg a későbbiekben nincsenek, Truenak pedig asszisztense van, akinek a helyére ugye Lulu jön.

Robbie Amell is bemutatkozott az epizódban, vicces volt látni, hogy hol kezdte, ősszel pedig jön a The Flashbe... Nagyon bírtam a karakterét régebben is, bár nem emlékszem, hogy True és közte lett volna valaha is bármi. Arra viszont emlékszem, hogy Truenak nagyon bejött, és ez rengeteg vicces szituációt eredményezett...

Oké, most ennyit tudtam írni, és a nosztalgia-faktor miatt csak 10/10-et tudok adni, nagyon bejött, remélem a többi részt is meg tudom nézni, bár a minőségük nem a legkirályabb.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose