Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Pilot: Modern Family

Pilot: Modern Family

Rate it :

Vagy negyedjére neki kezdtem már a Modern családnak, de az első résznél tovább nem nagyon jutottam. A Teen Choice Awardson viszont Sarah Hyland nagyon szimpatikus lett, szóval úgy döntöttem, itt az ideje az újabb próbának, lévén az első rész tartalmára már nem nagyon emlékeztem, szóval jól is jött. Miről szól a sorozat? Egy nem hétköznapi családról. Jay Pitchett a családfő, aki másodjára házasodott, egy jóval fiatalabb nőhöz, Gloriához, akinek van egy fia előző házasságából, Manny. Jay lánya Claire három gyereket nevel férjével, míg a fia meleg partnerével nevelnek egy frissen örökbefogadott vietnami kislányt.

Úgy érzem, kellett a lelkesedés, mert azóta a második részt is megnéztem, és az sokkal jobban bejött, mint az első. A kedvencem mindenképpen Claire családja, valószínűleg csak azért, mert ők több időt töltenek a képernyőn- vagy csak én érzem így? A többiekkel sincs bajom, mindegyiket megkedveltem már az első rész alatt,bár Mitchell partnere, Cameron, néha kicsit sok, de a második részben már ő is szimpatikusabb volt sokkal.

Ami ezalatt a két rész alatt nem tetszett, hogy a történetek között kevés az átfedés, az első részben a végén összeértek a szálak, míg a másodikban szinte nem is találkozott a három család.. Persze, unalmas lenne minden rész végén egy családi összejövetel, és egy igazi család sem jön össze mindennap/hetente, de azért jó lenne több átfedés egy epizódban a cselekményeket illetően.

Negatívumokból hirtelen csak ennyit tudok felsorolni, megszerettem a Modern Családot. Azt viszont nem tudom, hogy folytatom-e, vagy, hogy mikor, ugyanis az egykamerás komédiákat hajlamos vagyok elhanyagolni, pl. A New Girlben a 9. részig jutottam el, a Happy Endings utolsó évada pedig már több, mint egy éve arra vár, hogy megnézzem- és el is kezdtem, csak nem tudom, hol járok... Szóval, valamikor folytatom, és az első két rész 8/10-et ér.

Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose