Recent Posts

Legújabb :
Home » , , » Filmkritika: Demóna (2014)

Filmkritika: Demóna (2014)

Rate it :
Sokat hallottam már a Demónáról, lényegében csak jót, úgyhogy izgatottan ültem le megnézni. Az élményen biztos rontott, hogy mozis változatban néztem, ami azért nagyban rontott a vizuális effektek élvezhetőségén. Mégis, ahogy leültem, már éreztem, hogy ez nekem valahogy nem fog bejönni. És többé-kevésbé igazam is lett.

De miről is szól a film? A Csipkerózsika történetet meséli el, csak épp Demóna szempontjában, hogy miért is születik az az átok, és hogy utána mennyire megbánja. Az eredeti történetet lényegében teljesen átdolgozták, aminek örülök is, meg nem is, jó lett volna, ha tényleg a másik szemszöget látjuk, de így a végkimenetele talán jobb volt.
Ami a legjobban zavart, az az időben való ugrálgatás. Annyira zavaró, hogy egyik percben még királlyá koronázzák az egyik szereplőt, majd a következőben már gyereke van. Talán a Disney keretei túl kicsik voltak a filmnek, értem ezt azon, hogy másfél óra játékidővel kellett operálni, és talán egy két-két és fél óra élvezhetőbb lett volna. Viszont így is elég magas gyártási költsége volt, de igaz, hogy annak sokszorosát hozta vissza.

A másik zavaró, hogy igazából nem tudtam kinek szurkolni. Minimálisan sikerült megkedvelnem Demóna karakterét, de gyerekkorom óta úgy él bennem, hogy ő gonosz, szóval nem sokat segített rajta Angelina Jolie alakítása, de attól még nagyon jó volt őt látni a szerepben, nagyon jól hozta a figurát. Szóval, a főszereplőt nem tudták megkedveltetni, de igazából nem is nagyon tűnt úgy, hogy ezt akarnák, és így két gonosz karakter közül kellett volna választani, hogy kinek szurkoljak. A legeslegvégére azért mosolyogtam a happy enden, Demóna boldogságán, és akkor már szerettem, de addig nem nagyon.
Csipkerózsika karaktere jó volt, neki könnyű dolga volt, őt alapból kedvelem, de nekem a színésszel se volt különösebb bajom.

Egyelőre egy 7/10-et tudok adni rá, akármennyire fáj a szívem. Akarom én szeretni ezt a filmet, és lehet, ha DVD-minőségben újranézem, már imádni fogom, addig viszont novemberig várni kell. Igyekszem megnézni újra, és ha változik a véleményem, azonnal közlöm.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose