Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Faking It: Az első évadról

Faking It: Az első évadról

Rate it :
A Faking It első részét még a premier után néztem meg, az annyira nem jött be, de bűn rossz sem volt, szóval csak megjegyeztem, hogy majd, valamikor folytatom. A nyolc részes első évaddal már hónapok óta szemezek, és azt hiszem, a végső löket, ami kellett az elkezdéshez az a Teen Choice Awardson nyert díjuk a legjobb új sorozat kategóriában, nem gondoltam volna, hogy ilyen erős a rajongó táboruk. Szóval, a maradék hét húsz perces részt azóta megnéztem, és tök jó kikapcsolódást nyújtott.

Egykamerás létére számomra nem volt akkora élmény, nem nagyon nevettem fel, csak a szituációkon mosolyogtam. De miről is szól? A Faking It alapszituációja az, hogy két legjobb barátnő a suliban nem épp a legmenőbb, sőt, ám amikor az egyik fiú azt hiszi róluk, hogy járnak, elkezdenek egyre menőbbek lenni. Így a két lány megegyezik, hogy továbbra is tettetni fogják, hogy járnak. Innentől spoileres leszek.


Nem tudom,mennyire volt jó ötlet az, hogy Amy szerelmes Karmába, kicsit sablonos a dolog, viszont lehet, hogy pont emiatt tudtam Amyt jobban megkedvelni. Karma ugyanis egy kicsit idegesítő, hogy folyamatosan Liam után fut, mindenképpen próbálja megszerezni, így nem épp hihető leszbikusnak.
A kedvenc részem talán az volt, amikor a leánybúcsú miatt Dallasba kellett menniük, bár jobb ötlet lett volna, hogy az egész napot ott töltsék, mert mondjuk dugó van,az tök jó közösségkovácsoló program lett volna hármójuknak.

A mellékszereplők közül nagyon megkedveltem a meleg barátot, Shane-t, és Lauren-t a menő lányt, akiknek a közös jeleneteit is nagyon bírtam, sajnos nem volt túl sok az évad során. Az viszont nagyon tetszett, amikor talán az ötödik vagy a hatodik részben egy közös cselekményt kaptak az epizódban, így nem az egész Amy és Karma körül mozgott, hanem a többi szereplőnek is volt élete.

A Karma és Liam közötti kapcsolat nagyon fura, és tetszett, hogy Liam nem csak az a tipikus szépfiú, neki is vannak gondjai, és azt is nagyon szerettem, amikor azért nem feküdt le Karmával, mert barátnője van, és ő ilyet nem szokott csinálni.

A negatívum, amit ki tudok emelni, az végülis a sorozat alapkoncepciójából ered, miszerint a lányok egyike beleesik a másikba ugyanis az utolsó, nyolcadik rész inkább a dráma kategóriába lehetett volna besorolni, mint a vígjátékba, ami nem túl jó, de ez elkerülhetetlen volt.

A sorozat jövőjét tekintve, kíváncsi vagyok a folytatásra, és meglepően kaptunk cliffhangert is. A második évad szeptember 23-án indul, és 10 részes lesz, szerintem azt is egyben nézem meg. Az első évadra alapvetően 7/10 pontot adnék, míg a finálé az 6/10.

Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose