Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » The X Factor UK: elkezdődött a 11. évad

The X Factor UK: elkezdődött a 11. évad

Rate it :
Igen, az eredeti X Factor széria már a 11. évadát tapossa. A közepe tájt volt a csúcson, és Simon Cowell és Cheryl távozásával elindult egy mélyponton, aminek most vége lehet, hisz a két mentor visszatért. Arra nem én vagyok a megfelelő ember, hogy megmondjam, visszatért-e a minőség is, az előző évadokba nem néztem bele, de nekem nagyon tetszik a mostani.

Perpillanat még a válogatások vannak, ott is a szobásak (ez nálunk nincs, az előadó CSAK a négy mentor előtt énekel, bár most egy kivetítőn a többi versenyző is láthatja az előadást). Itt egy picit a vicc-faktor elmarad, hisz a közönség nem nevettet minket,de én így is fel tudtam röhögni, az első adás során elég gyakran (a másodiknak a felét kaptam el, azt is csak fél szemmel néztem).
A vicc forrás a legtöbbször a rajongók Cheryl-imádatából jött, amikor az egyik nő elég rosszul elénekelte a Fight for This Love-t, és Simon odafordul Cherylhez, hogy "mit gondolsz?:)" és Cheryl annyit mond kedvesen, hogy a dal jó volt, ott nagyon röhögtem. Ezen a részen ugyanis a készítők inkább a viccre, mint a zenére próbálnak koncentrálni, ami, ahogy írtam, számomra bevált.

Persze, a későbbi finalistákat is mutatják, próbálják őket megkedveltetni velünk, a mentorházas résztvevőkkel és a különcökkel egyaránt.
Sok angol néző húzta a száját, hogy az első, másfél órás adásban túl sok volt a reklám. Az ITV azzal védekezik, hogy eddig is kb. 21 perc reklámot adtak, ami igaz is, viszont a nyitó adásban kevesebb volt az ének, csupán kb. 15 perc. Ez nekem is feltűnt, de azt hittem, ez itt megszokott.
Nem húzom tovább a szót, egy szóval nekem a kezdés tetszett, és igyekszem nézni, azonban a suli eléggé le fog fárasztani, hétvégén meg nálunk indul a magyar változat, majd a Sztárban sztár, de igyekszem kitalálni valamit, és írni is róla, akárcsak a magyar tehetségkutatókról.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose