Recent Posts

Legújabb :
Home » , » websorozat: Wendy

websorozat: Wendy

Rate it :
Ezúttal az esti kritika helyett egy kis rendhagyó dologgal jelentkezem, de remélem, egyre több alkalommal tehetem majd meg. Nem szokásom websorozatot nézni, azonban valahogy ráakadtam a Wendyre, és belenéztem, nem tűnt annyira rossznak, szóval végignéztem. A történet egy lányról szól, akinek egy rejtélyes álma volt, és az álmában történteket próbálja kideríteni. Mondjuk, de igazából, annak ellenére, hogy nagyon rövid a sorozat (6 rész, összesen alig több, mint 30 perc), elég nehéz tömören összefoglalni a tartalmat. A kezdés nekem bejött, azonban utána egy kicsi lejtést éreztem, de a finálé a vége felé már újra nagyon jó volt. A legjobban Wendy zuhanása tetszett, az a rész nagyon jó volt. Amúgy ismerős arcok akadnak bőven, a címszerepben Meaghan Martin látható, akit a Camp Rockban láthatunk, és Tyler Blackburn a Pretty Little Liars-ból rejtélyesnek próbál tűnni, az már más kérdés, hogy megy-e neki.
A végét egyébként kicsit lecsapottnak éreztem, nagyon hirtelen jött, de az nagyon tetszett, hogy igazi választ nem kaptunk, hanem nekünk kell gondolkozni a végeredményen
A NovaVoice-nak köszönhetően az egész sorozat megtekinthető magyarul, alább találhatóak a videók.
A hatodik, utolsó részt sajnos a Youtube törölte, azonban a NovaVoice oldaláról letölthető.

Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose