Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » "Retro": 10 régi Miley dal

"Retro": 10 régi Miley dal

Rate it :
Az új Miley-val nekem alapvetően bajom nincs. Vagyis, örülök, hogy azt próbálja üzenni, hogy legyünk önmagunk és szabadok - a módszerei kétségkívül elég furák-, de az új zenéjét annyira nem csípem. a Wrecking Ball és a We Can't Stop kedvenceim, azonban az Adore You után nem volt kedvem belehallgatni az albumba. Néha azonban rámjön a "retro" hangulat, és elkezdik régebbi dalokat hallgatni. Igaz, nem beszélhetünk annyira retro-ról, az alábbi listán van olyan, ami alig 4-5 éve jött ki, de az csak nem most volt már. Összegyűjtöttem 5 kedvenc Miley/Hannah dalomat, remélem nektek is tetszik a lista!:) Így elnézve amúgy annyira fura, hogy az a lány, aki most botrányhősként van címjelezve, az szerepel az alábbi videókban.

+1. Hoedown Throwdown
Lista összeállítás közben jöttem rá, mennyi jó Miley-dal van. Eredetileg 5-ös listával indult, de aztán szépen 10-re bővült a dalok száma. Tovább már nem akartam változtatni, de ezt a dalt is bele akartam rakni, legfőképp a hangulata miatt.
10. Nobody's Perfect
Elég amatőr a dal, de na, fülbemászó, és kiskoromban nagyon szeretem. Az "üzenete"- már ha lehet ilyenről beszélni- amúgy szép, és tipikus "sláger": fülbemászó, és a kiejtése is úgy-ahogy egyszerű. Népszerű is lett a gyerekek körében.

9. 7 Things
Régebben nem volt nagy kedvencem a dal, viszont nem rég belehallgattam, és megszerettem. Nem a legjobb Miley dal, de egész hallgatható, fülbemászó, ó, és a szövegét is nagyon bírom.
8. Climb
Sokan odáig voltak a daltól, én akkor még nem értettem annyira miről szól (nagyjából tudtam, de a szövegét nem értettem), így annyira nem voltam odaérte, de persze, szerettem, és a szövegét tudtam. Mai fejjel már sokkal szebb a dal.
7. See You Again
Ó, régen mennyire szerettem ezt a dalt! És olyan jó, hogy még ma is tudom a szövegét, ami itt is nagyon jó, a dallam pedig fülbemászó. Kiskoromban a kedvenc részem a "My best friend, Leslie said 'shes's just being Miley'" volt.
6. Let's Get Crazy
Annyira nem szerettem a dalt, viszont elég menő volt, és a szövegét kívülről tudtam, mint az összes dalnak a listán.

5.  Can't Be Tamed
Na igen, megszelídíthetetlen. Ekkoriban Miley egy kisebb stílusváltáson esett át, már a Hannah Montanan se nagyon akart dolgozni, és egy kicsit lázadott. Akkoriban még nem volt ennyire botrányhős, a legdurvább emlékeim szerint ez a klip volt, ami valljuk be, nem nagyon dolog, főleg nem a mai dolgaihoz képest. A dalt itt is nagyon szeretem, és most, hogy már a szövegét is értem, az is elég jó. Ekkoriban még a Disney-nél volt, persze, hogy egyszerű a szöveg, és fülbemászó a dallam.

4. You'll Aways Find Your Way Back Home
Az egyik kedvenc dalom a HM filmből, aminek a szövege tényleg nagyon szép. És imádtam azt a részt a filmből, amikor átszaladnak az ajtón és átöltöznek. Jaj, mennyiszer meghallgattam régebben, viszont csak most tűnt fel, hogy a "klip" végén Hannah nem énekel, csak a dal megy.


3. Best Of Both World (Movie Mix)
Jaj, úristen, mekkora "sláger" volt ez régebben. Annyira imádtam, hogy felújították, és később már ez szolgált openingként is a sorozatban. Sokkal jobb ez a verzió, mint az első évados változata. Videót sajnos nem találtam, a filmben csak egy részlet hangzik el belőle.
2. Party In The USA
Jaj, a kedvenc Miley-dalom. A mai napig imádom, az egész hangulata annyira jó. Egyébként nemrég Miley mesélt egy interjúban a klipről, és azt mondta, hogy bár ez a koreográfiát táncoló lány már nagyon nem ő, de a klip szerinte az egyik legjobb, nagyon jól átadja a dal energiáját. Gondoltátok volna, hogy Miley még mindig énekli ezt a dalt? Mármint, persze, nem tagadja le, de az egyik tévéműsorban októberben fellépett, és ezt a dalt adta elő. A Wrecking Ball helyett. Amúgy ez Miley második legsikeresebb klipje, 410 millió megtekintéssel, a Wrecking Ball több, mint 500 millió kattintása után.
1. Wherever I Go
Mit is mondjak erről a dalról? Király. Csak ez jut eszembe. Annyira illik ez a dal, ez a hangulat, ez a szöveg a Hannah Montana végéhez, és szerintem Emily Osment-tel sokkal jobb, így sokkal hatásosabb, mint amikor Miley egyedül énekelte, persze, akkor is nagyon szerettem. Tökéletes lezárás egy, a maganemében tökéletes sorozathoz.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose