Recent Posts

Legújabb :
Home » , , , » Filmkritika: Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt? (2003)

Filmkritika: Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt? (2003)

Rate it :
Ehhez a "régi" alkotáshoz még nem volt szerencsém, egyik barátom tanácsára néztem meg. Nem lettem se nagyon Kate Hudson-rajongó, se Matthew McConaughey, de kellemes kikapcsolódást nyújtott arra a kb. 2 órára amíg ment. A történet szerint Andy egy újságnál dolgozik, és elvállalja azt a feladatot, hogy 10 nap alatt összejön egy sráccal, és el is üldözi. Ezalatt Ben, aki egy reklámcégnél dolgozik, fogadást köt a főnökével, hogy bármelyik nőnél el tudja érni, hogy 10 nap alatt beleszeressen, annak ellenére, hogy eddig csak futó kalandjai voltak. A fődíja egy előléptetés lenne.

Ekkor jön a képbe két nő, Ben rivális munkatársai, akik kiszemelik Ben áldozatát egy bárban. A választásuk pedig Andyre esik, hisz ők ott voltak korábban a magazinnál, ahol Andy is fogadást kötött.  Nem lehet pár szóval leírni, de elég meglepő története van, és már itt látszik, hogy érdekes dolog fog kisülni belőle. Innentől kicsit spoileres leszek.

Kate Hudsonnak nagyon jól állt Andy karaktere, néhány beszólásán nagyon röhögtem, sajnálom, hogy ezek a poénok a később már alább hagytak. Romantikus vígjáték, szóval alap, hogy a végére egymásba szeret a két főszereplő, de akkor is, az utolsó fél órában hiányoltam a röhögést- persze, volt még a nagy "lehull a lepel"-dolog, ami szintén vicces volt, de azon kívül - viccek szempontjából, számomra- lapos volt a vége.
Bent annyira nem bírtam, de azokban a jelenetekben, amikor Andy húzta az agyát, nagyon jó volt, a két színész tökéletes volt a főszerepek eljátszására.

A filmben a mellékkarakterekre nem nagyon koncentráltak, csak helykitöltőnek tűntek nekem, a nevüket se nagyon tudtam megjegyezni, ami nem feltétlenül jó pont. Azonban a két főhős tök jól elvitte a hátán a történetet, ami miatt a mellékszereplők hiánya annyira nem volt feltűnő, szóval ez még jó pont is.
A kedvenc jeleneteim a pókerezős, "kanbulis", és az, amikor Staten Islandra mennek ketten, és igazából ez egy fordulópont is a történetben, amikor is Andy befejezi a makacskodást. Amúgy ezt elég hirtelen csinálták, de hihető volt, hisz tök jól el van a Ben családjával, szóval nem éri meg megjátszani magát.

Egyedül a hosszát tudnám felhozni kifogásként, ugyanis szerintem erre másfél óra bőven elég lett volna, de ez már 2 órásra nyúlt, így úgy éreztem néha, hogy kicsit el van nyújtva, és volt benne pár felesleges rész.
Annak ellenére, hogy csak egy hibát tudtam felfedezni, 7/10-et adok rá, annyira nem tetszett, mint pl. a Beavatott, ami 9 pontot kapott, de tökéletes volt kis esti szórakozásnak.
Share this article :

Megjegyzés küldése

 

Search This Blog

TOP
Copyright © 2014. TV Series+ - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose